Sergels Torg och Åhléns II.

Sergels Torg och Åhléns Sergels Torg och Åhléns Sergels Torg och Åhléns

Sergels Torg och Åhléns I.

Sergels Torg och Åhléns Sergels Torg och Åhléns Sergels Torg och Åhléns

Promenad i Stockholm II.

Stockholm Stockholm Stockholm

Promenad i Stockholm I.

Stockholm Stockholm Stockholm

Fåglar.

Efter besöket på Scandinavian Photo såg jag dessa fåglar. 🙂 🙂 🙂

Jag tyckte att de såg så häftiga ut när de låg på marken och bara tog det lugnt. De brydde sig inte om att folk promenerade förbi.

Duva Duva

Scandinavian Photo, Sveavägen i Stockholm.

Så var det dags för mig att titta på en ny systemkamera och då besökte jag Scandinavian Photo på Sveavägen i Stockholm.

Jag kom ut från butiken med en Canon EOS 760 och är supernöjd med köpet… 🙂 🙂 🙂

Scandinavian Photo Scandinavian Photo