Kort promenad i stan…

Här kommer några bilder som jag tog i slutet av mars månad och innan jag satte mig på spårvagnen för att åka till HV-skolan på Djurgården och näst sista helgen i min tvåändstickningskurs.

Sergels Torg, StockholmDen här bilden är tagen inte så himlans långt efter att jag klivit av min färd med tunnelbanans linje 19 vid T-centralen.

Då jag kommer upp från ”underjorden” så kommer jag ut på ”plattan” och tar en promenad över den för att på andra sidan komma till spårvagnen linje 7.

 

Ingång till Gallerian, StockholmInnan jag kliver på spårvagnen tar jag en omväg genom Gallerian och köper mig en mugg latte.

Man måste ju vakna en tidig lördagsmorgon, eller? 🙂 🙂 🙂

 

 

Clear Channels lånecyklarInnan jag kliver på spårvagnen, som syns i bakgrunden så går jag förbi dessa lånecyklar som är ett inslag i Stockholm.

Ps. Färden till Djurgåren gick alldeles för fort och latten var supergod och gjorde att jag vaknade… 😉

Kommentera

