Det var länge sedan…

Blomma 002Det var ett tag sedan nu som jag skrev ett längre inlägg på min blogg.

Min bloggtorka började första veckan i mars och anledningen var att jag fick komma till en ny avdelning på jobbet.

Det har varit hur kul som helst med nya arbetskamrater och arbetsuppgifter men det har också varit ganska jobbigt, nya intryck, nya rutiner m.m. 😉

Inte nog med det, då jag har fått lära mig helt nya saker så har det resulterat i att jag inte haft så himlans Blomma 001mycket energi… jag har fått skiftestjänstgöring igen… så de första veckorna har jag bara vaknat på morgonen, gått till jobbet, varit på jobbet, kommit hem och stupat i säng…

Jag är inte så förtjust i att jobba skift, men eftersom det ingår i jobbet så är det bara att jobba sent ibland…

Så, förhoppningsvis ska det bli lite mer inlägg på bloggen, nu när jag börjar lära mig mer och mer på jobbet och börjar komma in i min nya jobbroll…

Kommentera

