Mysteriestickning.

MysteriestickningSticka! brukar ha en mysteriestickning varje år.

I år (2013-2014) kunde alla som ville, vara med och sticka en sjal.

Jag tänkte att det skulle bli kul och vara med i en KAL… gick och köpte garn och började sticka på mysteriesjalen.

Då sjalen nästan var färdig så tyckte jag att det var något som inte till 100% stämde…

… så jag repade upp det jag stickat och började om från nytt… och det gjorde jag bara för att jag tyckte att den första var för glest stickat…

Nu hoppas jag att resultatet på mitt andra försök att sticka mysteriesjalen blir bättre, håller tummarna.

Kommentera

