Kvällskurs i virkning II.

Ruta 02Med risk att låta tjatig… 🙂

… den här veckan kommer att bli hektisk…

I går skrev jag i mitt inlägg att jag deltog i en virkworkshop på Garnverket här i Stockholm…

I dag, hade jag möjlighet att besöka Garnverket igen för att delta i fortsättningen på virkworkshopen. 🙂

Ruta 01Jag fick lära mig att virka två nya rutor… och jag hade det lika kul som igår.

I morgon är den sista delen av workshopen…

… beroende på när jag slutar jobba imorgon så hoppas jag att kunna delta…

… håller tummarna…

 

Kommentera

