Färdiga sockpar…

Socka i Fabel.I veckan började jag tänka på vad jag stickat den senaste tiden…

Efter lite funderande så kom jag på att det inte blivit så himlans mycket ”vanlig” stickning…

Det har mest blivit små provlappar till kursen i tvåändsstickning. Inget ”fel” i det, men…

I alla fall så ville jag göra något i ”vanlig” stickning och det blev till slut ett par sockor.

Resultatet syns på bilden uppe i högra hörnet i detta inlägg.

Jag använde mig av garnet Fabel print, mina nya strumpstickor Karbonz i strl 2½ och blev supernöjd med resultatet.

Kommentera

