Fin sjal.

Fin sjalI ett tidigare inlägg skrev jag att Garnstudio/Drops hade lagt på deras hemsida många av modellerna från deras senaste kollektion.

I den nya kollektionen hittade jag en sjal som jag gärna skulle vilja ha som projekt… Sjalen som jag vill sticka behöver tre nystan av varje garnkvalité…

I alla fall, för inte så länge sedan… gick jag igenom några påsar med garn… i några av påsarna fanns det ett antal nystan av både Fabel och Delight. 🙂

Gissa om jag blev superglad, nystanen i påsen hade de färger jag tycker om… det fanns så många nystan jag behöver till sjalen… jag kan börja på en gång och för den här gången behöver jag inte åka till en garnaffär 😉

Kommentera

