Långhelg.

Katt.Jisses vad det är skönt med ”många” lediga dagar. Jag har haft en förlängd helg, d.v.s. jag ska vara ledig i fyra dagar ~ fre-må.

I fredags gjorde jag inte något speciellt, bara var ”lat” och tog det lugnt.

Lite senare på eftermiddagen skulle jag göra mitt sista besök, i alla fall på ett bra tag… hos tandläkaren för att laga ett hål.

I lördags fyllde jag år så jag bara tog det lugnt. På kvällen tittade jag på Melodifestivalen. Nästan alla låtar som jag tyckte var ok gick antingen vidare eller till andra chansen.

I dag hade jag planer på att åka upp till Uppsala och gå på Symässan, men jag vaknade så sent så det var inte lönt att åka. Synd, men det är ju syfestival här i Stockholm snart.

Så till imorgon, då har jag inte några planer alls… 😉

Kommentera

