Häfte ~ De snyggaste flätmönstren.

De snyggaste flätmönstrenNu har jag varit ute på Tradera och vunnit tre stycken häften.

Det här är det första…

Häftet innehåller en massa trevliga diagram på flätmönster och för inspiration.

Jag kan inte hitta några speciella uppgifter om häftet, men har för mig att jag såg dem någon gång under stickboomen på 80-talet.

Jag tycker att det är ett trevligt häfte, så jag är nöjd med mitt köp och den kommer att passa utmärkt i samlingen i bokhyllan.

Kommentera

