Bok ~ Knitting counterpanes.

Knitting counterpanesDet här är den sjätte boken jag fick med mig hem från mässan.

Boken heter Knitting counterpanes av Mary Walker Philips, ca 208 sidor, engelsk/amerikansk text samt utgiven 2013 på Dover publications.

ISBN: 978-0-48647308-6.

Den här boken är full med fina mönster till både kanter och fyrkanter till täcken…

Jag skulle lätt kunna tänka mig att använda det flesta i boken till kommande projekt…När och om det blir av får tiden utvisa…

I alla fall så är jag supernöjd med mitt köp och den här boken passar utmärkt i samlingen i bokhyllan.

Kommentera

