Tvåändsstickning ~ söndag.

Så här ska det se ut till slut...

Så här ska min testlapp till slut se ut…

När man kom hem från kursen på lördagseftermiddagen så var huvudet fullt med nya intryck och trevliga tankar om det vi hade lärt oss.

I alla fall, så somnade jag ovaggat på lördagskvällen, och på något sätt så längtade till att det skulle bli söndag.

Min provlapp på aviga maskor.

Och så här långt hann jag sticka under söndagen…

Det skulle ju bli ännu en dag med trevliga kurskamrater och nya saker att lära sig…

På söndagen fortsatte vi med att både lära oss och träna på olika sätt att göra aviga maskor.

Jag hade superkul och söndagen gick alldeles för fort… mycket stickande(!!!)… mycket prat och hade det bara trevligt.

Nu ser jag fram mot nästa gång och hoppas då att jag hunnit med att göra klart min provlapp på aviga maskor och läxan vi fick…

Kommentera

