LCHF-mat.

Mat001I ett tidigare inlägg så skrev jag att jag blivit intresserad av LCHF-mat.

Dieten i sig själv är nog bra, men inte för mig. Eftersom jag var nyfiken på dieten/maten så provade jag på att laga en del rätter.

Tyvärr så tyckte inte min mage om den feta maten/dieten, så jag har slutat att laga mat efter LCHF-recept.

Jag ska väl inte säga att det är en super-dålig diet/mat… den kanske funkar för andra, men inte för mig.

Så, nu har jag bestämt mig… för min del är det bästa att prova på nya grejjer/saker och funkar det, kanon annars är det bara att låta bli… prova nytt tills man hittar det som passar en själv…

Kommentera

