Skön promenad!

PromenadI dag ville jag göra ett försök…

Det var inte vilket försök som helst, utan jag tog på mig mina bästa ”gå” skor och tog mig en skön promenad från där jag bor för att ta mig till jobbet inne i centrala Stockholm.

Mina planer var att det kunde ta runt två timmar…

… men då jag hade promenerat mycket mer än en tredjedel så insåg jag att mina planer skulle på runt två timmar inte skulle funka…

… jag insåg att min promenad skulle ta mycket mycket längre än två timmar… så jag fortsatte till nästa tunnelbanestation och tog mig hem istället …

Provar man inte, så får man aldrig reda på hur lång tid det tar… men en skön promenad fick jag i alla fall!!!

Kommentera

