Ev. en resa på gång…

Vogue knitting Live New YorkI ett tidigare inlägg så skrev jag att jag fantiserade om att åka på en stickträff i New York.

Efter att jag skrivit inlägget så har jag grunnat och grunnat på om resan kan bli av.

Det jag kommit fram till är att om inget oförutsett händer för mig, att jag sparar en stor del av min lön varje månad och tänker efter vad jag gör varje månad…

…så ska det nog funka att jag åker till Vogue Knitting Live.

I alla fall så går den av stapeln nästa år i januari… gissa om jag håller tummarna och drömmer 🙂

Kommentera

