Ny skrivare…

CanonskrivareBlir man trött, trött eller trött…

I alla fall så i höstas förra året köpte jag mig en ny skrivare och det blev en Canon LBP7018C.

Skrivaren är och har varit helt ok samtidigt som jag är mycket nöjd med den.

Men nu är det dags att köpa nya färgpatroner, det är väl inget konstigt med det…

Vad jag tycker är konstigt, är att de patroner som jag behöver köpa kommer att kosta lite mer än vad jag köpte skrivare för.

Inte nog med det… just nu kan jag köpa en splitterny, av samma modell, för bara en tredjedel av priset för vad färgpatronerna kommer att kosta.

Jag tycker om nya grejjer, men är det inte sjukt att man måste köpa en helt ny produkt för en bråkdel av vad fyra nya färgpatroner kostar…

Kommentera

