Läkarbesök.

Näsläkaren

Öron, näsa- och hals kliniken på Högdalens läkarhus.

I måndags var det en halvdan dag för mig… både på för- och eftermiddagen skulle gå åt till att besöka flera läkare…

Det låter som om jag är jättesjuk, men det var dags att göra sina årliga återbesök.

I alla fall så började dagen med att jag tog tunnelbanan till Högdalen där jag har min öron, näsa- och halsdoktor.

Min ”näs”-doktor sa att det ”såg bra” ut i min näsa och jag skulle fortsätta med min medicin som vanligt… å sen så ville han att jag skulle komma tillbaka nästa år igen.

Kommentera

