Crocodile stitch.

På YouTube finns det mycket att titta på…

I alla fall så idag var jag där och hittade en annorlunda om inte konstig teknik, om man nu ska kalla den för teknik.

Crocodile stitch är egentligen en maska, men jag skulle ta den för en teknik…

Jag tyckte att det var kul att prova att virka maskan som kallas för Crocodile stitch och resultatet blev ganska eller alldeles för tjockt.

Så på grund av att resultatet blir ganska tjockt/stabbigt så kommer jag att nöja mig med att ha provat på att virka just denna maska…

Kommentera

