”Nytt” badrum…

Duschdörr

Ungefär så här såg duschväggen ut som jag har tagit bort.

Vet inte om jag nämnt att jag inte till 100% varit nöjd med mitt badrum…

Nu undrar ni säkert varför jag inte varit nöjd.

Jo, i mitt badrummet och i duschhörnan så har mitt bostadsbolag satt in en s.k. ”Walk in”, jag kallar åbäket för en duschdörr.

Tyvärr så täcker den inte som den ska och då jag duschar skvätter det i hela badrummet… så för att minimera vattenspridandet har jag införskaffat mig ett duschdraperi.

I förra veckan då jag fick vatten- och el installerat så bad jag killarna att hjälpa mig att ta bort duschdörren.

Gissa om det blev bättre i badrummet, ser mycket bättre ut, mer plats m.m. 🙂

Kommentera

