Ska jag någonsin få titta på digital-tv igen…

Kabel-tvsom sagt, fortsättning följer då det gäller min installation av digital-tv…

Jag har skrivit och berättat att det varit strul med installationen av både tv, bredband och telefoni. Bredbandet och telefoni har man klarat av och min digital-tv har ännu inte kommit igång…

I alla fall så hade jag blivit lovad att nu i fredags skulle allt vara fixat och de tre arbetsdagarna vara till ända…

I fredags då jag kom hem från jobbet så testade jag om min digital-tv hade kommit igång ~ skulle jag bli glad eller blir det ännu en helg utan digital-tv. Det blev det senare, en helg utan digital-tv. Jag struntade i att kontakta supporten för de skulle ändå ringa mig och följa upp vad vad som hänt…

Killen (han var trevlig) från supporten ringde vid 20.30 tiden och då fick jag reda på att teknikerna ligger lite efter och jag skall få min digital-tv i början av nästa vecka… förhoppningsvis nu på måndag eller tisdag… tror jag på det, eller?

Supportkillen kommer att ringa mig och följa upp ärendet på tisdag.

Fortsättning följer…

Kommentera

