Fin sjal…

Det är så himlans mycket man vill sticka och ha som projekt…

För några veckor sedan hittade jag The knitter (nr 44), en engelsk tidskrift och där fanns det en urläcker sjal som jag skulle vilja sticka nångon gång…

Det är ett jätte bautaprojekt så jag får tänka efter innan och om jag sätter igång, men super duper läcker är den i alla fall. 😉

Än så länge är det bara ett fantasi-projekt och jag har inte bestämt mig för vilka färger eller färgskala som min sjal ska stickas i…

Kommentera

