Addi stickor…

Jag har skrivit i inlägg att jag vill införskaffa mig nya stickor och funderat på det tyska märket Addi.

Så jag har varit ute på nätet och kollat runt lite 🙂 och hittat två stycket nätbutiker som säljer de stickor som jag vill ha…

De två nätbutikerna som jag hittat och tror är helt ok och har något så när sjyssta priser är; Garnkorgen i Sundsvall  och Garngalleriet i Uppsala.

För att stilla min nyfikenhet la jag igår förmiddags la jag en order på några olika sorters stickor på en av nätbutikerna, Garnkorgen.

Tro det eller ej men då jag kom hem från jobbet idag så låg mina stickor i hallen och väntade på mig, det kallar jag för service och snabb leverans.

Kommentera

