StickaMera Hemlis 8 ~ det jag fått.

Jag har oxå fått en massa trevliga saker från min Hemlis8 kompis… Min Hemlis8 heter Marianne Fröding och hon har bloggen Räta & Aviga händelser.

Här nedan finns en blid på vad som fanns i mitt sista paket, jag förutom godiset… mums.

Tyvärr så har jag varit lite dålig på att göra inlägg att paketet kommit fram, men du ska veta Marianne att jag är jättenöjd med allt som du skickat till mig.

Tack snälla Hemlis… 🙂 🙂 🙂

Ett svar

  1. Hej Lotta!
    Kul att du gillade vad du fått! Skall bli kul att se vad gör av det! Hoppas du får en trevlig resa till Usa och att garnshoppingen blir till belåtenhet!

Kommentera

