Min Monarkcykel.

I veckan som har gått så har jag fått min Monarkcykel såld.

Tack och lov så vet jag att cykeln kommer att vara i goda händer och den kommer att tas hand om väl, den som köpte cykeln är någon som jag känner…  🙂 🙂 🙂 🙂

I alla fall så tycker jag att det har varit supertråkigt att sälja min 3-växlade trotjänare, men jag vet att jag inte har plats för två cyklar i källaren… 😦

Nu kommer det roliga att hitta en ny cykel. Det enda som jag vill att den nya cykeln ska ha är fotbroms och minst 7 växlar, annars så spelar det inte någon roll vilket fabrikat eller modell etc den är.

Kommentera

