Maxa & Linus.

5 svar

  1. Hej Hemliga vän!
    Jag har skickat ett psket till dig, men börjar nu bli orolig för att det kommit bort.

  2. Hallå?? Ingen hemma, jag undrar om paketet kommit fram….
    Skickade det förra veckan

    • Hej Hemlis,

      Jodå, paketet har kommit fram och jag är hemma… det är nämligen så att jag haft det lite stökigt med saker runtomkring mig…

      Ledsen för att jag inte skrivit att paketet kommit fram….

  3. Bra, att det kommit och jag hoppas du mår bra och att det inte är något sorgligt.

Kommentera

