Sticka Meras Vinterbyte.

För ett litet tag sedan damp det ner två stycken avier att jag hade paket att hämta och en av dem kom från min vinterbytare…

Tyvärr så kunde jag inte se att det fanns någon info om vem som skickat paketet så jag kan inte tacka personligen…

Paketet innehöll två nystan av Fabel, en påse te och choklad för att göra dryck. Garnet har jag planer på att göra babysockar… jag fick nyss veta att en i min närhet väntar barn så nu blir det att sticka små saker 🙂

I alla fall så min Vinterhemlis, om du skulle du läsa det här inlägget vill jag tacka för paketet och dess innehåll.

Kommentera

