Nu är det bara att hålla tummarna.

Jo, det är så att jag vill byta avdelning där jag jobbar och i förra vecka fick jag se på vårat intranät att det fanns lediga platser på två ställen jag vet att jag kommer att trivas.

I alla fall så har jag nu mejlat min ansökan till personalavdelningen, och nu är det bara att hålla tummarna att jag får någon utav dem.

Det roliga är jag har fått reda på att cheferna på båda ställena tycker bra om mig och det arbete jag gör. 🙂

Så jag har lovat mig själv att inte ta ut något i förskott, för händer det något oförberett så blir jag inte besviken…

Kommentera

