Film jag vill se…

Den tredje februari har en film jag vill se premiär och det är den tecknade filmen Mästerkatten.

Så här står det på SF:s hemsida.

”Svärd kommer att korsas och hjärtan kommer att krossas i det här äventyret med en av de mest älskade figurerna i Shreks universum – Mästerkatten.

Det är en riktig skrävlarhistoria om Mästerkattens ungdom då han slog sig ihop med mästerhjärnan Humpty Dumpty och den gatusmarta Kitty för att stjäla den berömda Gåsen som lägger gyllene ägg.”

Filmen har premiär då jag är på semester i Peking, men har planer på att se den så snart jag kommer hem till Sverige igen.

Ett svar

  1. Filmen är ingen hit.
    Jag trodde det jag med och jag gillar verkligen Mästerkatten men filmen gjorde mej mycket besviken.
    Trist nog.

Kommentera

