Byte ~ Vinterbyte.

Förra året var jag med i några byten och den sista jag var med i slutade ganska tokigt. Jag behöver inte gå in på detaljer, men jag tyckte att jag inte blev schysst behandlad.

I alla fall så beslutade jag mig för att aldrig vara med i ett byte igen någonsin… men jag ska ge bytesgrejen en till chans.

Så nu har jag anmält mig till StickaMeras Vinterbyte.

På Sticka Meras sida står det så här om bytet.

”Vinterbytet är ett engångsbyte. Det behöver inte vara någon stor present, men får gärna vara en kombination av din egen och mottagarens uppfattning om vad vinter är.

Om du vill vara med – svara på dessa 4 frågor om vinter och stickning. Din vinter-givare försöker sedan matcha din present med dina svar.

Värde 130-150 kronor (porto ej inräknat). Presenten ska ha att göra med stickning OCH vinter!”

Jag ser fram emot bytet med spänning 🙂 🙂 🙂

Kommentera

