Liten besvikelse.

För ett par veckor sedan såg jag på Garnstudios hemsida att deras nya kollektion är ute på nästet för visning, inga beskrivningar men i alla fall bilder på dem.

För att fortsätta skriva lite om de ord jag har på titel för det här inlägget… då måste jag faktiskt skriva att jag blev besviken på det jag såg (ser).

De modeller som jag har tittat på och gjort det flera gånger har jag dessvärre inte fastnat för speciellt mycket.

Men det är väl som mycket annat i olika delar av livet, även handarbete, att det ibland måste mogna fram….

Ps. Jag har lånat bilderna från Garnstudios hemsida.

Kommentera

