Sticksöndag.

Igår söndag var jag på slöjdhuset på en endagskurs med Helga Isager.

Helga Isager är en dansk stickdesigner som har en hel del trevliga saker i sin kollektion. 🙂

Det var en supertrevlig söndag och jag träffade massor av trevliga människor med samma intresse som jag… och inte minst så fick vi sticka provlappar med läckra mönster.

Helga hade med sig en sjal från hennes senaste(?) kollektion och den gillade jag stenskarpt. Den ska jag bara ha som projekt…

Tack Helga för en mycket trevlig söndag och jag skulle mer än gärna gå på kurs med dig igen.

Ett svar

  1. Hej igen! Håller verkligen med dig, skulle gärna gå en gång till! Åh sjalen… Vill ha!!! 🙂

Kommentera

