Los Angeles, resdagen.

Jag har i flera inlägg skrivit att jag har haft ledigt i fyra veckor. 🙂 🙂 🙂 🙂 🙂 🙂 🙂

Tio dagar av dessa fyra veckor så var jag och gubben på resa. Denna ”lilla” utflykt gick till USA och Kalifornien, eller mer exakt till Los Angeles och San Fransisco.

Det hela började tisdagen den 27 september klockan 10.15 med att gubben och jag bordade ett SAS plan som skulle ta oss till Los Angeles via Chicago.

Jag säger bara, vilken resa vi var med om. Först en ca 9 timmars flygresa från Stockholm, Arlanda till Chicago, O´Hare. Där skulle vi sitta i ca tre timmar och vänta på vårt nästa flyg, den som skulle ta oss till Los Angeles. Gissa om dessa tre timmar var sega. Men till slut, sent på eftermiddagen (amerikansk tid) bordade vi ett United-plan som landade i Los Angeles efter ytterligare ca fyra timmar. Väl framme vid vårat hotell så gjorde vi inte mycket mer än att få i oss lite mat innan vi föll ihop av utmattning efter resan.

Ja, vi var ganska möra i kroppen efter flygresan och jag lovar, den kvällen somnade vi ovaggade.

Kommentera

