Knooking?

Är det inte spännande när man hittar nya saker.

I alla fall så igår var jag var ute och surfade på internet och på en av bloggarna jag besökte kunde jag läsa om en ny teknik, knooking.

Vad jag förstår så är det vanlig hedelig stickning men med en specialdesignad virknål.

Jag skulle gärna prova på den nya tekniken, men det får bli någon gång i framtiden då jag hittar en sida/affär där man kan köpa ”virknålen”….

Ett svar

  1. det skulle jag oxå vilja testa, kul att prova nya tekniker 🙂

Kommentera

